Eventus Valen Barnehage har fått ny daglig leder

Erik Monsen tar over stillinga som styrar for Eventus Valen barnehage. Monsen er opphavleg bergensar, men har budd på Voss dei seinare åra. Han har lang erfaring frå barnehagebransjen, og gler seg til å bli kjent med barn og foreldre på Valen.

Les hele saken i Kvinnheringen

Kvinnheringen

Monsen kjem frå jobb i Omsorgskollektivet dei to siste åra.

– Gjennom jobben i Omsorgskollektivet, som har base i Oslo, har eg vore utleigd og reist rundt i heile Norge med jobb knytt til barnevern og omsorgsbustader, forklarar Monsen. Før det igjen har Monsen jobba 14 år i barnehagesektoren, hovudsakleg som leiar, og reint fagleg har han bakgrunn som barnehagelærar med fordjuping i organisasjon og leiing. Barnehagen han har lengst leiarerfaring frå – ni år – er Kanadaskogen friluftslivbarnehage i Bergen.

– Både barnehagen og eigarselskapet Eventus har vore viktig for at eg no returnerer til barnehageyrket.