Eventus i media

Her samles artikler og omtale av Eventus i media. God lesning! Sist oppdatert: 28.12.22

23.12.22:

Eventus Solahagen har fått minibuss: – Barna var så klare at de skrapte på dørene (+)

Eventus Solahagen er Solas første barnehage til å få egen minibuss. Med denne kommer de seg lenger ut i lokalområdet, og barna får utforske enda mer av det Sola, Stavanger og Sandnes har å tilby.

05.05.22:

Vil avdekke mulige psykiske problemer allerede i barnehagen

Med god forberedelse og spørsmål om språk og motorikk, adferd, følelsesmessige reaksjoner og kroppslige funksjoner kan foreldresamtalen avdekke mulige psykiske problemer allerede hos barnehagebarn.

06.12.21:

Barnehagen på Valen har fått nye eigarar (+)

26.02.19:

Kjøper omstridt barnehage (+)

Barnehagekjeden Eventus blir ny eier av Borgafjell barnehage i Os. – Det kjennes trygt, sier styrer Kathrine Solheim.

01.12.19:

En bærekraftig adventskalender på Fløyen

– Naturen tåler ikke plastikk. Så vi pynter med ting som kommer fra naturen, sier Emma Sundseth Johansen (5).

Eldre artikler